Transformación social
Somos un proxecto colectivo aberto á sociedade
A transformación social forma parte do noso ADN cooperativo. A misión de EROSKI, desde os seus inicios, é a de contribuír a desenvolver unha sociedade mellor, especialmente na súa contorna directa. Para iso, traballamos en catro ámbitos fundamentais: a información ao consumidor, a promoción de hábitos de vida e alimentación saudables, o consumo sostible e a acción solidaria e a promoción asistencial de aqueles que o precisan.
Como cooperativa de consumo, traballamos para crear unha sociedade mellor, para promover comportamentos que favorezan o desenvolvemento sostible e o respecto polo medio ambiente e para impulsar hábitos de consumo sans e equilibrados, que fagan que todos os nosos socios e socias se sintan implicadas nunha pequena transformación social cun gran impacto
A información ao consumidor é unha constante e conta con numerosas canles offline e en liña, para que ninguén quede excluído e a nosa mensaxe chegue a todos os nosos públicos. A revista Consumer é o noso mellor escaparate para comunicar todo o que é tendencia no ámbito da alimentación, do coidado da saúde, da atención á infancia, do medio ambiente, mais tamén sobre os principais aspectos da economía doméstica que preocupan aos nosos Socios e Socias Cliente. Ademais, inclúe receitas de cociña, sas e equilibradas, consellos e recomendacións sobre hábitos de consumo e cuestións de saúde.
A promoción de saúde e a vida sa materialízase en diversos programas e campañas desenvolvidos por EROSKI, como Ekilibria, que permite aos socios e socias clientes contar cun asesor nutricional de xeito gratuíto ou o Programa de Educación, Alimentación e Hábitos Saudables polo que pasaron máis de 400.000 escolares de primaria nos últimos catro anos e que supón un verdadeiro compromiso da cooperativa coa educación nutricional desde a infancia. Trátase dun ambicioso programa de formación que ten como obxectivo fomentar hábitos de vida saudables para evitar enfermidades coa má alimentación como a obesidade, a diabetes e moitos outros problemas cardiovasculares. EROSKI conta tamén coa súa propia Escola de Alimentación, encargada de realizar estudos e informes sobre hábitos alimenticios, obradoiros e cursos de formación encamiñados a mellorar os nosos menús.
A loita contra o malgasto alimenticio é outro dos grandes motores de transformación social de EROSKI. En colaboración con diversas organizacións, como o Banco de Alimentos, EROSKI contribúe a ampliar o ciclo de vida dos produtos, a fomentar novos comportamentos socialmente responsables e, en definitiva, a mellorar a calidade de vida de todas as persoas que, de algún xeito, se relacionan coa cooperativa.