Cadena de valor
Millorem la competitivitat comercial
Crear valor per als socis i sòcies consumidors mou la nostra feina diària. Amb la posada en marxa del model “amb tu”, aquesta diferència es trasllada a tot el cicle de la distribució, amb l’objectiu de ser més eficients, competitius i aconseguir la millor oferta de productes i serveis per als clients. Aquesta diferencia es plasma en els eixos estratègics de la cooperativa i en cada pas que fem per optimitzar els recursos, sempre amb l’objectiu final de crear valor per als consumidors.
Per això, el nostre Pla de Millora d’Eficiència 2017-2020 inclou innovacions a tota la cadena de valor amb projectes que van des de la negociació amb proveïdors i socis, fins a la construcció d’una relació més personalitzada amb els socis i sòcies clients, passant per tots els processos comercials i logístics. Gràcies a les nostres 22 plataformes logístiques, hem assolit grans millores en la cadena de subministrament i en l’aprovisionament eficient de tots els centres. Tot plegat tenint en compte que som un grup omnicanal, i que tenim diferents formes de relacionar-nos amb tots els grups d’interès. Així, hem millorat el servei de compra en línia creant més punts de recollida i facilitant el lliurament el mateix dia.
Avui treballem amb una àmplia xarxa de productors locals i regionals, d’acord amb una política de compres i aprovisionament adaptada a la seva dimensió. I és que també hem estat pioners en la creació d’un planter de proveïdors que ens permet disposar de la millor oferta de proximitat, ja que per a la majoria dels nostres consumidors i consumidores som una referència a l’hora de comprar producte local de qualitat.
Innovem en tota la cadena de valor per ser més eficients i satisfer les demandes dels consumidors i consumidores
Recentment hem publicat els nous compromisos d’EROSKI en salut i sostenibilitat per promoure una alimentació saludable i un consum més responsable, que inclou innovacions permanents en la marca pròpia, en la relació amb les marques de fabricant i en les relacions amb els proveïdors locals. Per impulsar aquests dos eixos, continuem buscant nous socis, creem aliances per optimitzar els processos de compra i fem partícips tots els socis i sòcies treballadors i socis i sòcies consumidores de les grans decisions del grup, per situar-lo com a ensenya de referència a les compres de proximitat i a la resta de canals.