Eguberrietako kanpainak jarraipena eman dio aurreko hiletan erregistratutako joerari, salmenta bolumena handitu egin baita eta prezioen igoera moteldu. Eguberrietan kontsumitzaileek maiztasun handiagoarekin erosi dute, eta erosketa bolumena %4,6 handiagoa izan zen.

Biztanleria taldeari erreparatuz gero, erretiratuek handitu dute gehienbat Eguberrietako gastua; zehazki, %13,6, eta horien ondotik datoz bakarrik bizi direnak, %11, eta ume helduak dituzten familiak, %10,8.

“Eguberrietako kanpainak jarraipena eman dio aurreko hiletan erregistratutako joerari, salmenta bolumena handitu egin baita eta prezioen igoera moteldu”.

Hipermerkatuaren kanala handitu zen gehienbat Eguberrietan, eta errukiarekin eta festarekin lotutako kategoriak, hala nola Eguberrietako produktuak, iberiar urdaiazpikoak eta bitrinako freskoak, dira gehien handitu zaienak salmenta bolumena.