Consumidors i consumidores
Estrenyem els vincles amb els socis i sòcies clients
EROSKI situa els consumidors i consumidores al centre de l’organització i impulsa una relació cada cop més personalitzada amb els consumidors per promoure l’estalvi i uns hàbits de consum saludables i sostenibles. En aquest sentit, EROSKI Club és la peça fonamental d’aquesta estratègia i ja té més de 6 milions de socis. És el programa de fidelització, en el qual seguim innovant. EROSKI Club també és la base per avançar en la multicanalitat. La botiga física està destinada a conviure amb les múltiples opcions que ens demanen els clients actualment. Així, ens trobem en un procés continu de millora de tots els canals de venda i comunicació en línia, a través de la pàgina web i l’app d’EROSKI, que permet consultar les ofertes de la botiga habitual dels clients, activar cupons de descompte i preparar la llista de la compra, entre altres possibilitats.
Promovem l’estalvi i els hàbits de vida saludables, i ens adaptem a les necessitats dels clients
El 2017 també hem desenvolupat nous avantatges d’estalvi per als socis clients. Hem llançat dues noves targetes destinades a promoure l’estalvi directe: MasterCard Eroski Club, a la qual ja s’han sumat 200.000 persones, i la Targeta OR, un programa d’estalvi fix i universal del 4% en totes les compres realitzades. A més d’aquestes iniciatives, durant aquest any hem transferit 260 milions d’estalvi als clients, per mitjà d’ofertes personalitzades, promocions i campanyes; s’han rebaixat els preus en més de 7.000 productes, la meitat d’ells d’alimentació.
L’aposta ferma per la salut i la sostenibilitat, materialitzada amb els compromisos en salut i sostenibilitat, es construeix amb la participació de més de 7.500 socis clients, que ens marquen el camí a seguir.
La relació amb els socis clients ha estat i continuarà sent una de les grans àrees de desenvolupament per enriquir i estrènyer el vincle amb ells. Per això tenim cura de cada punt de relació amb ells, des de l’atenció “amb tu” a les botigues i els serveis d’atenció al client fins a les múltiples vies i iniciatives de participació i escolta.