Modelo comercial “amb tu”
L’evolució del model comercial "amb tu"
La diferenciació és la nostra prioritat: oferim al consumidor solucions que promoguin hàbits de consum més saludables i sostenibles. EROSKI situa la salut i la sostenibilitat al centre l’estratègia i fa evolucionar els eixos principals del model comercial “amb tu” per donar-hi resposta: la relació amb els socis clients, una proposta comercial més atractiva i unes botigues més eficients i d’última generació.
El model comercial “amb tu” es distingeix per l’especialització en frescos, una àmplia gamma de productes per a una llibertat d’elecció més gran i una sòlida aposta pels productes locals. Avui continuem aprofundint en aquests factors amb noves propostes que facilitin també l’estalvi i la pràctica d’una alimentació saludable i alhora compatible amb un consum sostenible.
Les nostres botigues són cada cop més competitives i atractives. Estenem el model d’autogestió a cada obertura i transformació. Oferim una experiència multicanal i completa al client a través de diferents formats. Tot plegat per tal de ser la botiga preferida dels nostres consumidors per les solucions que oferim per a una alimentació més saludable i sostenible.
Estrènyer la relació amb els consumidors i consumidores és vital a EROSKI. Per fer-ho, ens basem en el nostre programa de fidelització EROSKI Club. Oferim al client una atenció més personalitzada a les botigues, impulsem la seva participació i li oferim informació per promoure uns hàbits més saludables i sostenibles.
Durant aquest any, l’evolució del model comercial “amb tu” s’ha traduït en la millora nutricional dels productes de marca pròpia amb l’eliminació de més de 325 tones de sucre, sal i greixos de les seves receptes. Precisament, la nostra marca pròpia ha celebrat l’any 2017 el 40è aniversari i ha estat reconeguda en l’última edició dels premis internacionals Salute to Excellence Awards, la qual cosa ens ha convertit en el detallista europeu més premiat d’aquesta edició.
D’altra banda, hem col·laborat amb 4.400 proveïdors locals, que al seu torn abasteixen les botigues EROSKI amb més de 22.000 productes, la qual cosa contribueix a la sostenibilitat de l’entorn.