• Lempresa escollida ofereix plans de subscripció que faciliten a lusuari una gran varietat de receptes i ingredients per poder-les elaborar

  • Eroski Venture Program aborda noves maneres de col·laboració amb el teixit emprenedor

  • El programa aborda noves maneres de col·laboració amb el teixit emprenedor i ofereix la possibilitat de validar les solucions juntament amb lequip dEROSKI

EROSKI ha seleccionat la startup Let’s Cook en la primera edició del programa Venture Program per desenvolupar un pla de treball entre totes dues entitats, en què s’inclou la definició de les oportunitats conjuntes, la conceptualització i la validació de noves propostes de valor. L’empresa escollida disposa d’una interfície que ofereix plans de subscripció a diferents menús gastronòmics que faciliten a l’usuari una gran varietat de receptes i ingredients per poder-les elaborar. Els objectius de Lets Cook, d’acord amb els valors d’EROSKI, se centren a economitzar el temps de l’usuari, oferir l’opció d’alimentació saludable i variada i combatre el malbaratament alimentari.

Un dels objectius d’EROSKI amb aquest programa és posicionar-se com un referent en el món de l’emprenedoria. “Durant el període de la convocatòria hem rebut desenes daplicacions relacionades amb les temàtiques doptimització dels processos al punt de venda i per oferir una experiència de compra àgil, sense fricció i personalitzada per facilitar hàbits de consum saludables i sostenibles, tot des d’un enfocament de generació de negoci nou. La proposta de Lets Cook que hem seleccionat reuneix diversos d’aquests elements i ens permet explorar com podem democratitzar propostes de valor que no hagin arribat encara a una gran part de la població, explica el director d’Innovació i Desenvolupament Digital d’EROSKI, David Sánchez.

Estem molt agraïts dhaver estat lopció que ha seleccionat EROSKI. Els pròxims mesos treballarem amb EROSKI per construir una proposta encara més atractiva per als nostres usuaris i tots aquells que valoren el fet de tenir accés a una alimentació saludable, variada i convenient, comenta el seu cofundador, Gustav Johansson.

 

Creació de nous models de negoci

Eroski Venture Program aposta per la innovació oberta com a motor per a oferir les millors solucions als reptes del sector i descobrir noves oportunitats en forma de negocis nous. L’objectiu del programa és complementar l’estratègia corporate venturing d’EROSKI mitjançant col·laboracions amb solucions provinents de l’emprenedoria innovadora en models de relació que van més enllà de relacions client-proveïdor. Es tracta d’un programa dirigit a startups, emprenedors i projectes que busquin tenir un impacte positiu en la cadena de valor del sector i es basin en noves tecnologies ràpidament escalables que es puguin complementar amb les capacitats, els processos i altres actius físics i digitals d’EROSKI. “Representa un punt de partida i de creixement perquè els emprenedors trobin solucions, les accelerin i les escalin en companyia dun dels grups de distribució minorista de bens i serveis de gran consum de caràcter cooperatiu més gran dEuropa i un referent del sector”, assenyala David Sánchez.

La metodologia i l’enfocament a resultats del programa fan que tingui el potencial d’impulsar significativament les solucions que s’hi generin. Així mateix, ajudarà l’emprenedor a augmentar la seva xarxa de contactes mitjançant la xarxa i el mapa de relacions d’EROSKI i l’acompanyarà en el procés per mitjà d’una monitorització i d’un roadmap personalitzat dels seus objectius.

Compartir en: