10 Compromisos pola Saúde e a Sustentabilidade

Incorporamos de maneira integral estes principios de desenvolvemento sostible na nosa organización, aliñando os nosos plans estratéxicos e de xestión co obxectivo de reducir e mitigar os impactos negativos e a promoción dos positivos. Por iso, desde 2018, contamos cos 10 Compromisos de EROSKI pola Saúde e a Sustentabilidade, que constitúen o noso norte e a nosa folla de ruta para atender adecuadamente as demandas e as expectativas dos consumidores da sociedade, e aos que CAPRABO tamén se sumou no 2019.

1. Implicámonos ca seguridade alimentaria

       

Estamos comprometidos coa seguridade alimentaria, a través dun plan de calidade preventivo, o control da trazabilidade dos produtos e o mantemento da cadea de frío dos frescos.

  • 15.427

    controis analíticos de produtos e servizos

  • 318

    auditorías a provedores

  • 918

    auditorías a puntos de venda

2. Promovemos unha alimentación equilibrada

           

Promovemos o consumo dos alimentos que necesitamos para unha alimentación equilibrada, reducimos nutrientes cuxo consumo excesivo é prexudicial para a saúde nos produtos das nosas marcas e melloramos a calidade das súas graxas saturadas.

  • 183

    produtos de marca propia reformulados para mellorar o seu perfil nutricional

  • 86

    produtos de marca propia reformulados para eliminar a graxa de palma ou coco dos seus ingredientes, que culminaremos para toda a marca propia en 2021

3. Previmos a obesidade infantil

   

Traballamos para previr a obesidade infantil, promovendo e facilitando unha alimentación equilibrada para a infancia, dando prioridade á calidade nutricional dos nosos produtos infantís e formando a dous millóns de nenos e as súas familias en hábitos de vida saudable para 2025.

  • 126.002

    escolares e as súas familias formados en 2020 a través do noso Programa Educativo en Alimentación e Hábitos Saudables (PEAHS).

4. Atendemos as necesidades nutricionais específicas

   

Traballamos para que as persoas con necesidades específicas encontren nas nosas tendas todo o necesario para a súa alimentación, ampliando a diversidade da oferta e ofrecendo alternativas como o noso servizo de encargos ou a nosa tenda online.

  • 3.000

    produtos sen glute nas nosas tendas, máis de 530 das nosas marcas

  • +1.600

    socios das Asociacións de Celíacos de Euskadi, Navarra, Cataluña e A Rioxa Cataluña beneficiáronse dun 20% de desconto en 200 produtos específicos sen glute.

5. Favorecemos un consumo responsable

                  
                  

Facilitamos unha alimentación sostible, reducindo o impacto ambiental dos nosos procesos, tendas e produtos. Ademais, promovemos os produtos ecolóxicos e os procedentes de procesos de produción máis sostibles, así como a redución de aditivos artificiais e o benestar animal.

  • 9%

    redución nas emisións de CO2 en 2020 respecto ao ano anterior

  • +145

    envases e embalaxes ecodeseñados

  • +9 millóns

    de comidas donadas a entidades sociales como parte de nuestro programa Desperdicio Cero

6. Ofrecemos máis produtos locais

           

Contribuímos ao desenvolvemento do entorno social e económico das nosas tendas e promovemos a cultura e o desenvolvemento local na comunidade a través de eventos gastronómicos, visitas ás instalacións de produción e colaborando nas festas de maior arraigo e tradición

  • 2.692

    produtos locais ofrecidos en colaboración con 2.404 pequenos produtores locais

  • +12 millóns

    de euros destinados a accións sociais na contorna dos que operamos

  • +1 millón

    de euros recadados co novo programa Céntimos Solidario

7. Facilitamos comer ben a bo prezo

           

Melloramos os prezos nos produtos necesarios para levar unha alimentación equilibrada e responsable e desenvolvemos propostas de aforro personalizadas para os nosos Socios e Socias Cliente.

  • +326 millóns

    de euros de aforro transferido aos nosos clientes a través de ofertas, promocións e outras campañas

8. Actuamos desde a escoita, con claridade e transparencia

Actuamos de forma clara e transparente, contando sempre coa participación de Socios, traballadores e clientes, así como outros grupos de interese. Ademais, buscamos a máxima claridade transparencia na información que ofrecen os nosos envases.

  • 64.200

    Socios Cliente participaron nos exercicios de escoita

  • 100%

    produtos de marca propia co etiquetado nutricional avanzado Nutri-Score na tenda, 2.869 no propio envase.

  • 100%

    receitas dos pratos saudables propostas incluíron a valoración do Nutri-Score

9. Coidámonos como traballadores

               

Promovemos a formación en materia de saúde, benestar e consumo responsable co obxectivo de mellorar a calidade de vida dos nosos traballadores e traballadoras, ofrecendo formación, asesoramento, actividades, programas ferramentas para o noso persoal e as súas familias.

  • 429

    traballadores de EROSKI participaron nas 2.826 horas de formación sobre alimentación equilibrada a saúde realizadas

  • 109.549

    horas de formación en total ás persoas traballadoras

10. Impulsamos un estilo de vida máis saudable

           

Impulsamos a información de calidade sobre saúde e sustentabilidade a través de canles como a revista CONSUMER EROSKI e www.consumer.es. Ademais, dispoñemos do noso programa de asesoramento personalizado para Socios do Club EROSKI.

  • 47,9 millóns

    de visitas en www.consumer.es

  • +25.000

    Socios Cliente participaron activamente en retos relacionados cunha alimentación saudable

  • +29.000

    Socios Cliente recibiron os informes mensuais de Ekilibria