10 Compromisos pola Saúde e a Sustentabilidade
Incorporamos de maneira integral estes principios de desenvolvemento sostible na nosa organización, aliñando os nosos plans estratéxicos e de xestión co obxectivo de reducir e mitigar os impactos negativos e a promoción dos positivos. Por iso, desde 2018, contamos cos 10 Compromisos de EROSKI pola Saúde e a Sustentabilidade, que constitúen o noso norte e a nosa folla de ruta para atender adecuadamente as demandas e as expectativas dos consumidores da sociedade, e aos que CAPRABO tamén se sumou no 2019.
1. Implicámonos ca seguridade alimentaria
Estamos comprometidos coa seguridade alimentaria, a través dun plan de calidade preventivo, o control da trazabilidade dos produtos e o mantemento da cadea de frío dos frescos.
-
15.427
controis analíticos de produtos e servizos
-
318
auditorías a provedores
-
918
auditorías a puntos de venda
2. Promovemos unha alimentación equilibrada
Promovemos o consumo dos alimentos que necesitamos para unha alimentación equilibrada, reducimos nutrientes cuxo consumo excesivo é prexudicial para a saúde nos produtos das nosas marcas e melloramos a calidade das súas graxas saturadas.
-
183
produtos de marca propia reformulados para mellorar o seu perfil nutricional
-
86
produtos de marca propia reformulados para eliminar a graxa de palma ou coco dos seus ingredientes, que culminaremos para toda a marca propia en 2021
3. Previmos a obesidade infantil
Traballamos para previr a obesidade infantil, promovendo e facilitando unha alimentación equilibrada para a infancia, dando prioridade á calidade nutricional dos nosos produtos infantís e formando a dous millóns de nenos e as súas familias en hábitos de vida saudable para 2025.
-
126.002
escolares e as súas familias formados en 2020 a través do noso Programa Educativo en Alimentación e Hábitos Saudables (PEAHS).
4. Atendemos as necesidades nutricionais específicas
Traballamos para que as persoas con necesidades específicas encontren nas nosas tendas todo o necesario para a súa alimentación, ampliando a diversidade da oferta e ofrecendo alternativas como o noso servizo de encargos ou a nosa tenda online.
-
3.000
produtos sen glute nas nosas tendas, máis de 530 das nosas marcas
-
+1.600
socios das Asociacións de Celíacos de Euskadi, Navarra, Cataluña e A Rioxa Cataluña beneficiáronse dun 20% de desconto en 200 produtos específicos sen glute.
5. Favorecemos un consumo responsable
Facilitamos unha alimentación sostible, reducindo o impacto ambiental dos nosos procesos, tendas e produtos. Ademais, promovemos os produtos ecolóxicos e os procedentes de procesos de produción máis sostibles, así como a redución de aditivos artificiais e o benestar animal.
-
9%
redución nas emisións de CO2 en 2020 respecto ao ano anterior
-
+145
envases e embalaxes ecodeseñados
-
+9 millóns
de comidas donadas a entidades sociales como parte de nuestro programa Desperdicio Cero
6. Ofrecemos máis produtos locais
Contribuímos ao desenvolvemento do entorno social e económico das nosas tendas e promovemos a cultura e o desenvolvemento local na comunidade a través de eventos gastronómicos, visitas ás instalacións de produción e colaborando nas festas de maior arraigo e tradición
-
2.692
produtos locais ofrecidos en colaboración con 2.404 pequenos produtores locais
-
+12 millóns
de euros destinados a accións sociais na contorna dos que operamos
-
+1 millón
de euros recadados co novo programa Céntimos Solidario
7. Facilitamos comer ben a bo prezo
Melloramos os prezos nos produtos necesarios para levar unha alimentación equilibrada e responsable e desenvolvemos propostas de aforro personalizadas para os nosos Socios e Socias Cliente.
-
+326 millóns
de euros de aforro transferido aos nosos clientes a través de ofertas, promocións e outras campañas
8. Actuamos desde a escoita, con claridade e transparencia
Actuamos de forma clara e transparente, contando sempre coa participación de Socios, traballadores e clientes, así como outros grupos de interese. Ademais, buscamos a máxima claridade transparencia na información que ofrecen os nosos envases.
-
64.200
Socios Cliente participaron nos exercicios de escoita
-
100%
produtos de marca propia co etiquetado nutricional avanzado Nutri-Score na tenda, 2.869 no propio envase.
-
100%
receitas dos pratos saudables propostas incluíron a valoración do Nutri-Score
9. Coidámonos como traballadores
Promovemos a formación en materia de saúde, benestar e consumo responsable co obxectivo de mellorar a calidade de vida dos nosos traballadores e traballadoras, ofrecendo formación, asesoramento, actividades, programas ferramentas para o noso persoal e as súas familias.
-
429
traballadores de EROSKI participaron nas 2.826 horas de formación sobre alimentación equilibrada a saúde realizadas
-
109.549
horas de formación en total ás persoas traballadoras
10. Impulsamos un estilo de vida máis saudable
Impulsamos a información de calidade sobre saúde e sustentabilidade a través de canles como a revista CONSUMER EROSKI e www.consumer.es. Ademais, dispoñemos do noso programa de asesoramento personalizado para Socios do Club EROSKI.
-
47,9 millóns
de visitas en www.consumer.es
-
+25.000
Socios Cliente participaron activamente en retos relacionados cunha alimentación saudable
-
+29.000
Socios Cliente recibiron os informes mensuais de Ekilibria