EROSKI dona un nou impuls a l’estalvi de les famílies amb una inversió prevista de més de 71 M€ per al 2025
Avui comença una iniciativa amb baixades de preu en 700 de productes de marques pròpies

La inversió del grup de distribució en baixades de preus des del 2023 arriba als 171,6 M€
La marca pròpia d’EROSKI ja assoleix el 37% de les vendes en alimentació i frescos
Aquesta nova baixada de preus s’emmarca en el compromís per oferir alternatives assequibles sense renunciar a la qualitat
EROSKI dona un nou impuls al seu compromís amb l’estalvi de les famílies el 2025, al qual destinarà 71,6 milions d’euros per mitjà de diverses actuacions de baixada de preus. Com a part d’aquest compromís, avui comença una nova iniciativa per reduir el preu de 700 productes de la marca pròpia que tindrà un impacte directe en el tiquet mitjà de la compra, i així afavorirà l’economia de les famílies sense comprometre la qualitat. Les referències amb descompte abracen categories essencials en el cistell de consum, com són la pasta, l’arròs, les conserves de peix i de verdures, l’oli, els iogurts, les begudes i els productes de drogueria i cura personal, entre d’altres.
Aposta contínua per l’estalvi a les llars
Des del 2023, EROSKI ha portat a terme diverses iniciatives de reducció de preus, que abasten un total de 1.600 referències de la marca pròpia rebaixades. L’import destinat a aquestes iniciatives, juntament amb la previsió per a enguany, eleva la inversió d’EROSKI per l’estalvi durant aquest període a 171,6 milions d’euros.
“El nostre compromís és oferir sempre una alternativa de qualitat a preus ajustats. Amb aquesta iniciativa, busquem oferir productes essencials a preus més competitius, i ens adaptem a les necessitats actuals de les famílies. Per fer-ho possible, reforcem la competitivitat de la nostra marca pròpia amb noves reduccions de preu, en una aposta per un model de consum responsable i accessible per a totes les llars”, ha explicat la directora Comercial d’EROSKI, Beatriz Santos.
Creixement de la marca pròpia al cistell d’anar a comprar
Els últims anys, la marca de distribuïdor ha aconseguit atreure més persones consumidores. El volum de vendes de la marca pròpia EROSKI ha crescut un 14% entre el 2021 i el 2024, i ha consolidat així el pes dins del cistell d’anar a comprar. Així mateix, la freqüència de compra a EROSKI ha augmentat aproximadament un 3,4% l’últim any, xifra que indica una fidelització i una preferència superiors per la marca pròpia. A més a més, el 2024 EROSKI va registrar un transvasament de consum notable cap a les seves marques pròpies, que van assolir el 37% de les vendes en alimentació i frescos, fet que demostra igualment la rellevància que té en el cistell d’anar a comprar de la clientela.
Alhora, la companyia ha enfortit l’assortiment de marca pròpia, que disposa de més de cinc mil referències i on destaca la incorporació de noves referències en categories com ara productes ecològics, cosmètica i alimentació saludable. Les categories d’alimentació amb més creixement en volum de vendes -en euros- de marca pròpia d’EROSKI els últims tres anys han estat les conserves de peix, l’oli i els gelats. Altres categories amb un creixement destacat inclouen la llet, els iogurts, els ous i la fruita seca.
Avui dia, les famílies busquen alternatives de qualitat a bons preus, especialment en un entorn marcat per l’augment dels costos de vida. Amb aquesta iniciativa de baixada de preus de la seva marca pròpia, EROSKI respon a aquesta demanda i assegura preus competitius sense reduir els estàndards de qualitat. “No es tracta només de preus més baixos, sinó, a més, de garantir que les famílies puguin accedir a productes d’alta qualitat amb una relació qualitat-preu immillorable. Volem que la nostra clientela pugui continuar confiant en la nostra marca pròpia com una opció sòlida i fiable per al seu dia a dia. Per fer-ho possible, mantenim un control exhaustiu en els nostres productes de marca pròpia, amb anàlisis organolèptiques, proves de laboratori i tastos de consumidors. A més a més, continuem apostant per la innovació i la sostenibilitat en el desenvolupament del nostre assortiment”, ha afirmat Beatriz Santos.
Compartir en: