La nostra directora Comercial, Beatriz Santos, va compartir durant la trobada les actualitzacions clau sobre el nostre enfocament estratègic fins al 2026. Així, va explicar el nostre posicionament encarat a l’estalvi per a les famílies. Amb un compromís renovat cap al “Sempre Bon Preu”, ens esforcem per oferir preus competitius, que igualin o fins i tot superin la competència en milers de productes diaris. Aquest enfocament es complementa amb una aposta forta pels productes frescos i locals a fi de garantir una alimentació saludable. Un altre puntal fonamental del nou pla és l’extensió de l’assortiment eficaç i eficient, amb un enfocament especial dedicat a cobrir totes les necessitats de les persones consumidores, amb una extensa presència de productes i marques per oferir-los una àmplia capacitat de tria.

“Amb un compromís renovat cap al ‘Sempre Bon Preu’, ens esforcem per oferir preus competitius, que igualin o fins i tot superin la competència en milers de productes diaris”.

A més, Santos va avançar la incorporació de més de 150 noves botigues a la nostra xarxa comercial els pròxims tres anys. El nostre propòsit és consolidar-nos com a líders al nord d’Espanya i expandir la nostra presència en altres regions amb la xarxa de franquícies.

Un altre component crucial de la nostra estratègia, que Beatriz Santos va revelar durant la jornada, és la inversió de més de 100 milions d’euros que durem a terme en un programa de transformació tecnològica que abastarà la implementació d’intel·ligència artificial i robotització, i que millorarà de manera significativa la presa de decisions i l’eficiència operativa.