Continuem avançant en la competitivitat dels nostres preus.  Amb aquesta finalitat, seguim fent una inversió molt gran per contenir l’efecte de la inflació en la butxaca de les famílies, evitant traslladar l’augment total dels costos a les persones consumidores, a costa de reduir els nostres marges. A partir de la setmana vinent, posarem en marxa una nova campanya de baixada de preus focalitzada en els frescos, productes que han perdut presència al cistell de la compra a causa de la inflació, però que són imprescindibles per a portar una alimentació saludable.

“Les nostres seccions de peixateria, fruiteria i xarcuteria oferiran descomptes a les persones consumidores a partir del 10 de febrer”

Així, les nostres seccions de peixateria, fruiteria i xarcuteria oferiran descomptes a les persones consumidores a partir del 10 de febrer perquè recuperin un cistell de la compra complet, saludable i variat, que inclogui productes frescos. Aquesta campanya dona continuïtat a la que vam mantenir als nostres establiments per al tancament del 2023, amb baixades en les tarifes de 800 referències dels nostres lineals per tal de facilitar l’estalvi.