• Per setè any consecutiu, els consumidors elegeixen EROSKI com el millor supermercat en línia

• Per primera vegada en aquesta edició, EROSKI rep el premi en la categoria Millor Comerç de l’Any en productes frescos i hipermercats

• També ha rebut el premi Millor Comerç de l’Any en les categories de supermercats de proximitat i de franquícies

Elorrio, 19 d’octubre de 2023. EROSKI ha rebut cinc guardons en la tretzena edició dels Premis Comerç de l’Any 2023-2024. Concretament, ha estat premiada en les categories de comerç en línia, productes frescos, hipermercats, supermercats de proximitat i franquícies. Aquests reconeixements els han concedit les persones consumidores en el certamen més important de consumidors d’Espanya i un dels estudis de mercat més destacats del sector del retail.

Aquests guardons suposen un reconeixement als eixos principals del model comercial “amb tu”, d’EROSKI, que es caracteritza per una forta aposta pels productes locals i frescos de temporada, la promoció de l’alimentació saludable i sostenible, l’atenció personalitzada, les noves formes d’estalvi en el cistella de la compra diària i les innovacions tecnològiques per a reduir l’impacte mediambiental de la seva activitat.

WebShop de l’Any

Per setè any consecutiu, EROSKI ha rebut el guardó WebShop de l’Any en la categoria de supermercats en línia. En la votació, els comunidors i les consumidores han valorat variables com la relació qualitat-preu, l’amplitud de l’assortiment, el servei al client, el lliurament de les comandes, les promocions i ofertes, les formes de pagament o l’experiència de l’usuari, entre d’altres.

El supermercat EROSKI online  té més de 14.000 referències d’alimentació i frescos, a més de productes de no alimentació que inclouen basar, electrodomèstics i tèxtil, per assegurar la màxima cobertura de necessitats del client en el cistell de la compra. Es tracta d’un servei que presenta els avantatges comercials del món físic en el supermercat en línia, garanteix una experiència de compra uniforme entre canals i ofereix la possibilitat de recollida de compres en línia de manera gratuïta i immediata.

Haver aconseguit durant 7 anys consecutius aquest premi no ha estat una casualitat, és el resultat d’un treball ben fet que té els consumidors al centre de totes les decisions que prenem. Aquest premi reconeix la nostra trajectòria al llarg dels anys i ens mostra a la societat com una marca de confiança i qualitat”, ha detallat la responsable de negoci en línia d’EROSKI, Olga Eguizabal.

Premiada en dues noves categories

Com a novetat en aquesta edició, EROSKI ha estat premiada en la categoria Millor Comerç de l’Any en productes frescos i hipermercats i ha repetit guardons en les categories de supermercats de proximitat, franquícies de supermercats i comerç en línia. “Aquest premi confirma que els consumidors aprecien la proposta omnicanal en tota la dimensió, ja que troben resposta a les seves necessitats en tots els formats i canals. I, en resposta a les necessitats actuals, des d’EROSKI continuarem treballant per reduir els efectes de l’alta inflació de costos que es manté en l’àmbit alimentari”, ha afirmat el director de Supermercats i Processos d’EROSKI, Alberto Madariaga.

Millor comerç en franquícia

A la franquícia EROSKI s’implementa també aquest model comercial, que integra totes les característiques, els avanços i els avantatges de la xarxa de botigues pròpies EROSKI. Té diferents formats comercials, entre els quals destaca EROSKI City per a supermercats de proximitat de 250 a 400 metres quadrats, amb un ampli assortiment d’alimentació, frescos en lliure servei i atenció personalitzada, i EROSKI Rapid, un format d’ultraproximitat i conveniència d’aproximadament 150 metres quadrats, que fa possible una compra còmoda, ràpida i completa amb capacitat d’adaptació en gairebé qualsevol ubicació—ciutats, gasolineres, universitats, zones turístiques i platges. La xarxa de franquícies EROSKI, que ha complert 45 anys, manté el ritme d’obertures d’anys anteriors i supera ja els 600 supermercats franquiciats.