Durant la seva intervenció, la CEO d’EROSKI, Rosa Carabel, va esbossar les línies mestres del nostre nou pla estratègic fins al 2026, que mostra un compromís ferm amb la innovació, la sostenibilitat, la salut i la generació de riquesa Carabel va destacar el model d’empresa únic i irrepetible d’EROSKI al sector, amb equips molt cohesionats i un esperit innovador destacat, i va subratllar que EROSKI es troba en un “moment crucial per a reforçar la seva posició en el mercat”.

La màxima responsable de l’organització va revelar que el full de ruta per als pròxims tres anys està marcat per la cerca d’un futur pròsper i sostenible, amb la qualitat, el servei i l’experiència de compra a les botigues cada cop més personalitzada com a puntals, tot plegat fonamentat en el compromís amb la salut i el benestar de les persones consumidores. A més, va assegurar que “amb una evolució positiva de resultats, un deute normalitzat, una xarxa sanejada i eficient i una millora notable en la competitivitat de preus, a més d’un reconeixement creixent per part de les persones consumidores, per a EROSKI és el moment de crear i créixer”.

“EROSKI es troba en un moment crucial per a reforçar la seva posició en el mercat”.

El nou pla estratègic reforça la capacitat d’adaptació i el lideratge proactiu d’EROSKI davant dels reptes del mercat actual, i també el nostre compromís amb una operativa que respecta i promou un entorn més sostenible. Rosa Carabel va explicar que, en aquests moments, EROSKI es posiciona com un líder conscient i preparat per als reptes futurs.