Caprabo ha posat en marxa una nova iniciativa orientada a ampliar la capacitat d’estalvi de les persones consumidores i reconèixer la seva fidelitat en la compra. Així, des de l’octubre passat, recompensa amb el 2% de la compra totes les persones que gastin més de 150 euros al mes, tant als supermercats com a Capraboacasa.

Aquesta iniciativa sumarà 5,9 milions d’euros d’estalvi transferits a les persones consumidores en el termini d’un any. A més, durant aquest exercici, la companyia farà una aportació superior als 34 milions d’euros en concepte d’estalvi transferit als clients mitjançant l’ampli ventall d’iniciatives vinculades al Programa de Fidelització de Caprabo.

“Aquesta iniciativa sumarà 5,9 milions d’euros d’estalvi transferits a les persones consumidores en el termini d’un any”.

El Pla Estalvi 2% és compatible amb els avantatges d’estalvi que ja inclou el Programa de Fidelització de Caprabo. La nova proposta implica que el client rebrà mensualment en forma d’ingrés en la Targeta Club Caprabo el 2% de la despesa feta aquest mes, de manera que acumularà euros per a les pròximes compres. L’adhesió al nou pla l’ha de fer expressament el client a la caixa de pagament al supermercat, a l’app i, també, al web.