La marca pròpia d’EROSKI rep set premis internacionals a l’excel·lència
Reconeixement a la qualitat i la innovació
Els “Salute to Excellence Awards” reconeixen l’excel·lència dels productes de marca de distribuïdor introduïts l’any passat al mercat europeu
Set dels seves referències han estat guardonades en l’edició 2024, en la qual optaven a premi gairebé 550 productes de 23 països
EROSKI ha rebut set guardons en l’última edició dels premis internacionals “Salute to Excellence Awards”, que lliura la Private Label Manufacturers Association (PLMA) a Amsterdam. En concret, han estat premiades tres referències de la marca pròpia d’alimentació, dues de cura personal i dues de begudes.
Els productes EROSKI guanyadors han estat les galetes torrades de marca EROSKI en la categoria de snacks infantils, les minicoquetes amb gust de pernil, també de la marca EROSKI, en la categoria de snacks saludables, i el pa d’entrepà sense gluten marca EROSKI en la categoria “lliure de”. A aquests guardons en l’àmbit alimentari se sumen, en la categoria de begudes, el seu vi blanc Mar Blava, amb DO Binissalem Mallorca 2022, amb el reconeixement a la millor qualitat de vins blancs ibèrics, i el seu vi negre Chen de Passion, amb DO Carinyena 2022, al millor valor dels vins negres ibèrics. També ha estat premiat el gel de bany sòlid àloe vera de la seva marca Belle, en la categoria de bany i dutxa, i la crema prebiòtica equilibrant sensitive, de la seva marca Belle, en la categoria de cremes facials i hidratants.
“Aquests reconeixement demostren la nostra aposta per una marca pròpia de qualitat, saludable, sostenible, a bon preu i innovadora. El 2023 hem incorporat 441 noves referències de marca pròpia, un 38% més de nous llançaments que l’any anterior, i s’ha incrementat un 7% el nombre d’aquests productes al cistell de les persones que compren a les nostres botigues. Els pròxim tres anys, tal com marca el nostre pla estratègic, des d’EROSKI seguirem impulsant les nostres marques pròpies, revisant l’assortiment i dotant-les de més promocions i descomptes per tenir en compte el que demanen les persones consumidores”, ha explicat la directora comercial d’EROSKI, Beatriz Santos.
Els Salute to Excellence Awards reconeixen l’excel·lència en la qualitat i innovació dels productes de marca de distribuïdor introduïts l’any passat als supermercats, hipermercats, botigues de descompte, drogueries i botigues especialitzades de tot Europa. Es tracta del certamen més gran del món dedicat a les marques pròpies que, en aquesta edició, ha analitzat 550 productes de 72 minoristes de 23 països que cobrien 79 categories que han estat avaluades segons el concepte del producte, el gust i l’aparença, l’envàs, la presentació i la relació qualitat-preu. Un jurat expert internacional compost per professionals del comerç al detall, fabricants, del màrqueting i del periodisme ha seleccionat els productes guanyadors.
Compartir en: