• Creu Roja ha canalitzat els fons a la població afectada pels efectes devastadors de la dana

  • A més de la quantitat recaptada a les seves botigues gràcies a les donacions dels clients, EROSKI hi ha fet una aportació addicional

La campanya organitzada per EROSKI per recaptar fons a favor de la població damnificada pels efectes devastadora de la dana ha aconseguit reunir més de mig milió d’euros, gràcies a les donacions dels clients i a l’aportació addicional d’EROSKI.

L’octubre passat, les pluges torrencials que va provocar la dana van deixar més de 200 morts en diferents comunitats autònomes i van causar uns danys materials incalculables en la pitjor gota freda del segle. EROSKI va activar llavors una campanya d’emergència perquè els seus clients poguessin fer donatius al pas per la línia de caixes, per l’import que desitgessin, en qualsevol botiga de la xarxa comercial. Els fons recaptats s’han canalitzat a la població afectada mitjançant la Creu Roja.

“La solidaritat dels nostres clients ens omple de satisfacció pel resultat d’aquesta campanya, i un cop més demostren el fort compromís que tenen. Per això, a EROSKI volem agrair, sobretot, la implicació i la resposta dels nostres clients a la crida a la solidaritat que vam fer, com també la seva col·laboració en totes les iniciatives solidàries a què sempre fan costat”, ha assenyalat el director de Salut i Sostenibilitat d’EROSKI, Alejandro Martínez Berriochoa.

“Volem agrair a EROSKI el suport i la solidaritat envers les persones afectades per aquesta gran desgràcia que ha patit el nostre país. Gràcies a donacions com la d’EROSKI podrem ajudar tothom que n’hagi patit les terribles conseqüències”, ha relatat Jaime Gregori, director nacional d’Aliances amb Empreses de la Creu Roja.

Des del seu començament, EROSKI porta a terme nombroses iniciatives d’acció social, relacionades principalment amb la promoció dels hàbits de vida saludables, la formació al consumidor, la defensa del medi ambient i la solidaritat.

Compartir en: