Caprabo ha culminat la transformació integral de l’emblemàtica botiga del centre comercial L’Illa Diagonal (Barcelona), amb una inversió pròxima als 5 milions d’euros. El nou model, alineat amb el Pla Estratègic 2024-2026, redefineix l’experiència de compra amb un enfocament en producte fresc, digitalització, sostenibilitat i servei personalitzat. Aquesta transformació consolida la botiga referent en innovació i proximitat i un dels establiments més innovadors del mercat.

Amb una superfície de 4.000 m², la botiga incorpora un nou model que aposta per la proximitat, l’especialització, el producte fresc, la digitalització i una experiència de compra única. Entre les novetats principals, destaquen una fleca amb cafeteria integrada, una barra gastronòmica de degustació, zones de menjar per emportar-se elaborat al moment i un celler prèmium amb cava refrigerat.

“Aquesta obertura és una fita dins del procés de modernització de tota la xarxa de botigues de Caprabo, amb més de 120 supermercats reformats des del 2020”.

A més, el nou espai posa el focus en la sostenibilitat, amb mesures d’eficiència energètica i sistemes de fred i de climatització d’última generació. En termes de digitalització, inclou eines com ara etiquetes electròniques, pantalles informatives i el sistema Scan & Go per a agilitzar la compra.

Aquesta obertura és una fita dins del procés de modernització de tota la xarxa de botigues de Caprabo, amb més de 120 supermercats reformats des del 2020, i reforça la seva posició com a referent del retail a Catalunya.