• Per vuitè any consecutiu, els consumidors elegeixen EROSKI com el millor supermercat en línia

  • Per segona vegada en aquesta edició, EROSKI rep el premi en la categoria Millor Comerç de l’Any en productes frescos i hipermercats

  • També ha rebut el premi Millor Comerç de l’Any en les categories de supermercats de proximitat i de franquícies

EROSKI ha rebut cinc guardons en la tretzena edició dels Premis Comerç de l’Any 2024-2025. Concretament ha estat premiada en les categories de comerç en línia, productes frescos, hipermercats, supermercats de proximitat i franquícies. Aquests reconeixements els han concedit les persones consumidores en el certamen més important de consumidors d’Espanya i un dels estudis de mercat més destacats del sector del retail. Diversos representants d’EROSKI de les diferents categories han recollit els premis en la gala celebrada aquest matí a l’Hotel Alexandre Fira Congress de Barcelona.

WebShop de l’any

Per vuitè any consecutiu, EROSKI ha rebut el guardó WebShop de l’Any en la categoria de supermercats en línia. En la votació, els comunidors i les consumidores han valorat diferents variables com la relació qualitat-preu, l’amplitud de l’assortiment, el servei al client, el lliurament de les comandes, les promocions i ofertes, les formes de pagament o l’experiència de l’usuari, entre d’altres.

El supermercat EROSKI online  té més de 14.000 referències d’alimentació i frescos, a més de productes de no alimentació que inclouen basar, electrodomèstics i tèxtil, per assegurar la màxima cobertura de necessitats del client en el cistell de la compra. Es tracta d’un servei que presenta els avantatges del món físic al supermercat en línia, que garanteix una experiència de compra uniforme entre canals i que ofereix la possibilitat de recollir les compres en línia de manera gratuïta i immediata.

Haver aconseguit durant vuit anys consecutius aquest premi no ha estat una casualitat, és el resultat d’una feina ben feta que posa els consumidors al centre de totes les decisions que prenem. Aquest premi reconeix la nostra trajectòria al llarg dels anys i ens mostra davant la societat com una marca de confiança i qualitat”, ha detallat la directora de negoci en línia d’EROSKI, Mari Mar Escrig.

Millor comerç en supermercats de proximitat i franquícia

EROSKI també ha estat premiada en les categories de Millor Comerç de l’Any en productes frescos i hipermercats. Aquests guardons suposen un reconeixement als eixos principals del model comercial ‘amb tu’ d’EROSKI, que es caracteritza per una aposta forta pels productes locals i frescos de temporada, la promoció de l’alimentació saludable i sostenible, l’atenció personalitzada, les noves formes d’estalvi en el cistell de la compra diària i les innovacions tecnològiques per reduir l’impacte mediambiental de l’activitat”, ha subratllat Andoni Martínez Melgosa, director comercial de l’àrea de Frescos d’EROSKI.

EROSKI ha repetit guardons també en les categories de Supermercats de proximitat i Franquícies de supermercats: “Aquest premi confirma que els consumidors aprecien la proposta omnicanal en tota la dimensió, ja que troben resposta a les seves necessitats en tots els formats i canals. I és que a EROSKI innovem cada dia per millorar la relació amb el client i oferir-li una proposta atractiva i personalitzada”, ha afirmat la directora de Màrqueting, Eva Ugarte.

A la franquícia EROSKI s’implementa també aquest model comercial, que integra totes les característiques, els avanços i els avantatges de la xarxa de botigues pròpies EROSKI. Disposa de diferents formats comercials, entre els quals destaquen EROSKI City per a supermercats de proximitat de 250 a 400 metres quadrats, amb ampli assortiment d’alimentació, frescos en lliure servei i atenció personalitzada i un format d’ultraproximitat i conveniència d’aproximadament 150 metres quadrats, que fa possible una compra còmoda, ràpida i completa amb capacitat d’adaptació a quasi qualsevol ubicació ciutats, gasolineres, universitats, zones turístiques i platges.

Compartir en: