La valoració dels nostres proveïdors millora el 2024 i destaquen avanços en la nostra gestió i col·laboració

L’informe La Voz del Proveedor 2024, que elabora la consultora Advantage Insights, destaca una millora en la relació entre EROSKI i els seus proveïdors, que han valorat positivament aspectes com la gestió i la millora en la relació i en els processos col·laboratius. Aquesta anàlisi, basada en enquestes a 637 proveïdors del sector de gran consum i a 361 del sector de perfumeria a Espanya i Portugal , identifica àrees clau d’acompliment i oportunitats de millora. A més a més, el 2024 s’hi han introduït mètriques noves per valorar l’experiència al punt de venda.
“En l’avaluació global, hem obtingut un acompliment competitiu en comparació amb altres retailers”.
Després d’avaluar-nos en més de trenta indicadors de rendiment, els nostres avanços principals, a parer dels nostres proveïdors, es concentren en aspectes com la logística, el trade màrqueting i la qualitat del servei. En l’avaluació global, hem obtingut un acompliment competitiu en comparació amb altres retailers. La vostra opinió continua sent clau per a optimitzar la nostra relació comercial i potenciar la competitivitat al mercat.