Els resultats més rellevants del nostre Estudi d’Hàbits de Consum en la tornada a l’escola reflecteixen un dinamisme significatiu en les compres de les llars al setembre. La despesa mitjana per família es va incrementar un 13,3% respecte de la mitjana de la resta de l’any, fins a arribar a 394 euros mensuals. Aquest augment va arribar acompanyat d’un creixement en les unitats adquirides per llar (+15,2 %) i un increment notable en la freqüència de visites a les nostres botigues (+16,7 %).

També hem observat una millor planificació en les compres i una alta sensibilitat al preu i a les promocions per part de la nostra clientela. De fet, el nombre de visites va créixer un 16,7 %, cosa que indica que les famílies es reparteixen les compres en més ocasions per a aprofitar les ofertes.

“La despesa per família es va incrementar un 13,3 % respecte de la mitjana de la resta de l’any i va arribar acompanyada d’un creixement en les unitats adquirides per llar i un increment notable en la freqüència de visites a les nostres botigues”.

D’acord amb els resultats de l’estudi, les categories que van experimentar un increment més gran en vendes van ser tèxtil infantil (+641,4 %), material escolar (+152 %) i tecnologia (+36,3 %). Aquestes categories, juntament amb decoració de la llar, cura personal, snacks i esmorzars van representar el 37 % de les vendes. El tèxtil infantil, el material escolar i la tecnologia no només creixen, sinó que també impulsen l’adquisició d’altres categories d’alimentació, fet que reforça el cistell global.

Per donar suport a l’esforç econòmic de les famílies, al setembre vam destinar 26 milions d’euros a promocions. Categories clau com tecnologia i material escolar van superar el 60 % de les vendes promocionals.

L’èxit d’aquesta campanya subratlla la importància del nostre assortiment i les estratègies conjuntes per a respondre a les necessitats d’estalvi de les persones consumidores en moments clau de l’any.