Caprabo aconsegueix el premi a la franquícia amb més projecció al mercat català

Caprabo ha estat reconeguda com la franquícia amb més projecció al mercat català en els VI Premis Franquícies de Catalunya que atorga l’Associació de Franquícies de Catalunya (AFC). Concretament, s’ha reconegut “la seva aposta per un model de franquícia que combina l’eficiència empresarial amb un fort arrelament al territori”.
Des del 2011, Caprabo ha desenvolupat un format de proximitat que potencia els productes locals, afavoreix el desenvolupament econòmic de les comarques catalanes i respon a les necessitats de les persones consumidores amb una oferta adaptada a les seves expectatives i de qualitat.
“Els supermercats franquiciats Caprabo disposen d’un disseny de nova generació que permet fer-hi una compra completa gràcies a un dels assortiments més amplis del mercat per metre quadrat”.
Els supermercats franquiciats Caprabo obren cada dia de la setmana i disposen d’un disseny de nova generació que permet fer-hi una compra completa gràcies a un dels assortiments més amplis del mercat per metre quadrat. Aquest enfocament diferencial li ha permès posicionar-se com un referent al mercat.