Renovem el lideratge en atenció al client per catorzè any consecutiu

Hem estat guardonats per catorzè any consecutiu en la 15a edició dels Premis al Millor Servei d’Atenció al Client de l’Any en la categoria de club de fidelització. Aquest reconeixement anual és el resultat d’un procés d’avaluació exhaustiu, que inclou 220 tests de Mystery Shopper en diversos canals i una enquesta de satisfacció a 2.000 persones. L’èxit reflecteix l’esforç i la dedicació que posem per oferir un servei d’alta qualitat.
Aquest guardó és un reconeixement al treball conjunt de més de 100 persones als centres de contacte i de milers de col·laboradors a les nostres botigues físiques. El servei es caracteritza per la nostra atenció personalitzada i el compromís de respondre a les consultes en un termini màxim de 24 hores. Durant l’exercici passat, el nostre servei va atendre prop de 500.000 consultes i va assolir un índex de resolució superior al 90%. Aquest lideratge consolidat ens impulsa a continuar perfeccionant el servei i a superar les expectatives de la nostra clientela, que identifica aquest segell d’experiència i el valora.
“El servei es caracteritza per la nostra atenció personalitzada i el compromís de respondre a les consultes en un termini màxim de 24 hores”.
Les persones consumidores també poden comunicar-se amb EROSKI de forma directa per mitjà de les xarxes socials. La nostra pàgina de Facebook és seguida per més de 336.000 persones, més de 111.000 a Instagram, 84.000 a Tik Tok i el nostre perfil a X (@EROSKI) té més de 67.700 seguidors. A més, disposem de 21 comitès consumeristes que estructuren la participació dels nostres socis i sòcies clients, que debaten, es posicionen i defineixen directrius per millorar les nostres botigues i el servei.